Friday 17 October 2014

Kekal cergas dan bertenaga dengan Performance Drink

Assalamualaikum.. Hari ini genap sebulan 2 hari aku kerja tempat baru. Memang boleh tahan la kerja kat sini.. Really new expriences for me sebab kerja dekat sini memang rileks tapi yet so adventure. Kena panjat rumah, kena pergi visit side tengah-tengah panas. Memang boleh gelap balik la kulit aku. Yela nama pun kerja dengan developer site kan. memang tak sah la kalau tak ada panjat-panjat bagai.penat jangan cakap laaa Hikhik Tapi aku memang dah prepare la siap-siap protection untuk aku sendiri. Besides daily supplements yang aku amik, there’s another one yang sekarang memang aku wajib ambil setiap hari. Memang sesuai dengan cuaca yang panas gila sekarang nih


Tadaaaaa
Kenapa aku ambil setiap hari?

Performance Drink Shaklee ni adalah satu-satunya minuman isotonik yang bebas karbonat malah kurang gula (less sugar)!

Then, kenapa aku memang syorkan sangat performance drink ni?

Senang je. Performance Drink Shaklee ini diperlukan oleh setiap ahli keluarga, lelaki dan perempuan,tua dan muda hokeh

Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee
1.Para ibu yang menyusukan anak (breastfeeding mother).
2.Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
3.Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
4.Para pesakit yang menghidap gout.
5.Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
6.Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
7.Anak-anak yang demam.
8.Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam.
9.Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.

Kenapa Performance Drink Shaklee?

o Bebas gas atau tidak berkarbonat.
o Kurang kandungan gula (less sugar).
o Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS!
o Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! Kalau nak lagi extreme, boleh campur dengan vivix mcm kat bawah ni. Rasa dia refreshing sangat-sangat!!
 
 
Vivix + PD

Performance drink ni pun boleh jugak di campur dengan ESP dan mealshake Shaklee. In Shaklee term we call it “Mighty triple Gem”. Boleh menggantikan sarapan kalau tak sempat or boleh jugak dijadikan as snack. yela dari makan snack tah hape-hape kan?

 
mighty triple gem
(ESP+Mealshake+PD)
 
So far dulu aku ambil PD ni time-time tertentu je sebab normally aku banyak minum air putih je.. tapi disebabkan tuntutan kerja baru ni agak mencabar sikit and cuaca sekarang yang tak menentu memang aku wajib kan diri aku untuk ambil hari-hari. Memang rasa segar je even cuaca panas giler tak hingat. Hihihi PD ni sangat-sangat bagus untuk athelete.

Meh aku cerita sikit serba sedikit pasal PD ni.

◾merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat. Melalui perkasaan produk Performance dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan sehingga kini. ◾Performance drink juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. 
◾Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance sebagai pilihan utama mereka.
◾Ini adalah kerana, minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahupun aktiviti pengembaraan.
◾Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam badan.
◾Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

So, apa pendapat korang semua? Patutlah kan, ramai sangat atlet US dapat memecahkan rekod lama-lama dulu.. :)

Berminat nak cuba? click je link dibawah ok.. otherwise you may contact me for more info.

UNTUK PEMBELIAN PERFORMANCE DRINK TERUS SECARA ONLINE >> CLICK HERE!! 

Jiha Hashim | ID 887154
FB : Jiha Hashim / Vitamin Valley
Call / SMS / Whatsapp : 0127654043
Blog : http://jihahashim.blogspot.com
Email : jiha.hashim@gmail.com

P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.
P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment