Thursday 13 November 2014

Bebas hutang dengan Shaklee!!




Alhamdullilah...

Hari ini bonus Shaklee masuk!!!
Punya la busy sampai aku tak perasan hari ni dah 14hb.
Rezeki pagi jumaat kan. Tengah bulan pulak tu. right timming!!
Bulan ni bulan ke 2 aku bayar duit kereta (rm550) dan kedua-dua bulan aku bayar dengan bonus Shaklee!! Gaji memang tak sentuh langsung untuk bayar duit kereta. Syukur sangat-sangat. Check dengan anak cucu (downline) berapa dapat bonus kali ni. Semua dapat 3 angka!!
Macam nak melompat aku rasa. Yippieeeee

Mula-mula join Shaklee aku tak pernah nak jangka pun dapat rezeki macam ni.
Tapi sebab memang dah fall in love sangat dengan product-product Shaklee ni jadi aku tak pernah rasa susah pun buat business ni. Very flexibal, tak payah simpan stock banyak-banyak, group support yang sangat-sangat supportive and helpful dan banyakkk lagi.

Inshaa Allah, Aku memang target akhir tahun depan (2015) aku bebas hutang dan tolong sekali parents aku untuk settle kan pape yang patut. Memang kena kerja keras sikit la kan. Tolak tepi alasan and get out from comfort zone.

Wanna be a part from my growing empire??




No comments:

Post a Comment