Tuesday 30 December 2014

Kentang berhantu di jb!!!

Assalamualaikum!!
hari ni aku nak share pasal kentang berhantu ni.kenapa berhantu?? sebab dia sedappp sangat!! berhantu giteww
aku dah lama skodeng kentang ni Dekat instagram. aku mmg hantu kentang dan cheese.memang wajib la aku try kan.
seketul harga dia rm2. kentang ni dijual dekat butik Rama-rama Studio.lokasi dekat area belakang jakel bbu.atau nak lagi mudah boleh je contact empunya product untuk order.memang sangat-sangat worth it.oh ye nanie ni ada jugak jual selain kentang berhantu ni.boleh la tengok-tengok ig dia ok.boleh refer pada gambar untuk contact number n address. Ehem jangan lupe follow IG aku ye.
Click Here. Thanks in advance!!
 
 
sedap giler hokeh!! must try!!
 
 
boleh follow sini
 
 
boleh follow sini 

No comments:

Post a Comment