Thursday 11 December 2014

Happening!!! GLC Tour Zon Tengah

Syukur Alhamdullilah

Last Sunday (7dec2014) aku dapat participate GLC tour zon tengah di shaklee HQ. FYI, tahun ni aku memang tepu sangat-sangat sebab memang tak ada join mana-mana class..bukan banyak alasan tapi memandangkan situation aku memang tak mengizinkan aku terpaksa la Redha. Tapi class kali ni memang aku nak join sangat-sangat.semangat memang membuak-buak nak join.selama ni kalau class kat kl memang aku terpaksa bergantung pada bakal suami aku si kimi tu (aawww) sebab aku memang tak familiar dengan jalan kl..dan dia pun memang tak kasi aku pergi sendiri.sayang Katakan.cewahh
masa aku bitau dia Ada class 7dec ni dia dengan cermat nya susun ayat cakap tak boleh Teman aku pergi sebab dia Ada course kat PD.(aku kalau xdpt yg aku nk memang aku memberontak..burukkan? hihi)..so aku fikir dalam-dalam..dah la 7dec tu company aku ada event.confirm office colleagues aku busy.. tapi nak berjaya memang kena berkorban kan? decision have been made! aku gamble je pergi walaupun terpaksa pergi sorang-sorang. 


So my journey begins..

4.31am/7dec2014/Sunday
aku bangun dengan semangatnya dan bersiap-siap nak gerak. nak kuar umah tu memang aku baca la semua doa yang aku hafal.yelah sape tak takut kan.dah la sorang-sorang. tapi Allah Maha mengetahui.masa nak pergi buang sampah pagi tu aku tersadung tembok kecik kat Tempat sampah tu lalu aku pun tersungkur dengan ayunya.sakit? Allah je yang tahu.nasib baik seluar aku tak koyak!! dan nasib baik juge takde orang nampak.kalau tak rosak la reputasi aku kann Hihihi..masuk kereta aku macam nak nangis weh. kelakar betul la kalau ingat balik.kalau aku cakap kat mak aku memang dia tak akan bagi pergi terus sebab belum gerak dah jadi macam-macam.biasa la pemikiran orang tua-tua kan.dia risau je sebenarnya.aku think positive je.berbual-bual dengan Allah dalam hati yang aku nak sgt pergi class ni..aku nak share dengan anak-anak buah  aku ilmu yang aku dapat.. dan alhamdullilah aku sampai sunway 1jam awal tanpa sesat!!! thank you to waze and bakal suami aku tu yang awal-awal dah draft kan peta...kikikiki...sampai aku siap-siap pusing cari hotel dekat area situ and gi breakfast.tepat pukul 9am aku tunggu kak ayu dekat lobby pinnacle.seronok sangat-sangat wehh dapat jumpa upline-upline aku.maklum la aku kan jauh tercampak dekat jb ni.susah nak jumpa gather2. so aku memang looking forward sangat peluang yang ada kalau dapat jumpa diaorang ni.
so the class went very well.yang tak tahan tu aku dapat peluang untuk jadi presenter untuk group aku.tajuk dia "silibus to newbies" kacang sangat kan.Hihihi.. group aku under master farina yang cun tu. Selesai class dapat la spend 15 minit dengan master zura n master laila.Tukar-Tukar idea. aura diaorang ni lain macam tau.lagi-lagi kak cery.dia datang 2 jam je.tapi nampak je muka dia semangat lain macam wehh.. tu la bestnya join orang-orang yang always full with positive aura ni.
malam after class kak ayu belanja makan ayam penyet Wong solo feveret aku.besttt gila hokeh.selalu bakal suami aku tu je yang rajin melayan tekak aku ni.Hihihi


Monday/8dec2014
bangun pagi dengan penuh kesyukuran.kesihatan macam tak beberapa nak mengizinkan tapi takpe.Allah kan ada? aku siap-siap nak pergi rumah kak ayu.sebelum tu sempat lagi test power Memborong barang-barang untuk sideline.alang-alang aku dah dekat dengan shaklee kan.sampai je rumah kak ayu hujan lebat.nasib baik tak sesat hahaha.lepak sampai pukul 5pm lepas tu gerak balik jb.aku selamat sampai jb pukul 930pm.syukur alhamdullilah apa yang aku nak Allah bagi dan permudahkan.sampai je rumah terus telan ubat.sebab selsema macam makin teruk.faktor cuaca pun ye jugak.
jomm layan gambar-gambar masa class GLC.tak sabar nak tunggu diaorang buat untuk zon selatan pulak!!





 
with my Shaklee Family
 

 
Training
 
 
3 generations

 
GLC Tour Zone Tengah
 
Wanna be a part of our growing Empire??
 
Jiha Hashim | ID 887154
FB : Jiha Hashim / Vitamin Valley
Call / SMS / Whatsapp : 0127654043
Blog : http://jihahashim.blogspot.com
Email : jiha.hashim@gmail.com
COD : JB Town Area/Bandar Penawar
 


No comments:

Post a Comment