Tuesday 13 January 2015

Custom made Jutawan Shaklee Planner,Notebook and calendar!!!

Assalamualaikum!!!
haiii.. finally barang yang aku tunggu-tunggu dah sampai!!
Mula-mula beria aku tunggu kat office sebab ingat dia hantar kat office. Sekali mak aku whatsap
"kak ni barang ko sampai rumah ni. macam buku-buku. ko dah buat bisnes buku pulak ke?"
So funny kan mak aku ni. hihihi
Rupa nya aku lupa. Masa isi online form haritu aku taip alamat kampong instead of alamat office. Lepas tu tunggu dekat office macam hape. hahahaha

 
Planner
 
 
View inside

 
Notebook
 
 
View inside

Calendar


 
yeahhh since semua ni custom made under group besar Shaklee aku, so aku pun berbesar hati untuk order 10set untuk group sendiri.So hari-hari oleh doa diri jadi jutawan. hihi
 
 
 

No comments:

Post a Comment