Thursday 6 November 2014

Bakar Lemak dengan Omega!!


Minyak ikan boleh membakar lemak??
betul ke??
Hahh meh baca quote kat bawah ni.
 
" Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to loss weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids are found in in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can't make them."
 
Jadi..bagaimana omega membakar lemak??
 
Omega-3 bakar lemak dalam tubuh yang bertindak balas dengan hormon LEPTIN.
Hormon leptin ni yang bagi signal kepada otak untuk kurang kan selera makan.of koz la kita makan sikit je kan..so at the same time berat kita pun akan berkurangan!!
kalau Korang nak tau hormon Leptin ni  dapat meningkatkan tahap metabolisme badan melalui peningkatan output hormon tiroid. Setiap sel dalam tubuh depends to hormon tiroid untuk kawal metabolisme badan. Bila metabolisme badan tinggi mudah untuk kita turunkan berat badan.
if tindak balas badan dengan Leptin kurang lancar, sebaliknya pula berlaku which is kita akan rasa lapar yang teramat dan of koz la kita akan makan dengan banyak nye kan!!
 
Dengan pengambilan Omega-3 ni memang membantu badan bertindak balas lebih lancar dengan Leptin. So,metabolisme badan meningkat dan pembakaran lemak juga akan meningkat!! senang kan!!
 
 
So tak payah la susah-susah nak bakar lemak tu macam ni ye. Makan Omega je dah cukup.
P/s - Omega tengah promo ye bulan ni. Cepat grab sebelum terlambat!!
 
Jiha Hashim | ID 887154
FB : Jiha Hashim / Vitamin Valley
Call / SMS / Whatsapp : 0127654043
Blog : http://jihahashim.blogspot.com
Email : jiha.hashim@gmail.com
COD : JB Town Area/Bandar Penawar
 
P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.
P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment