Sunday 9 November 2014

Del's Kitchen JB


Last weekend tetibe boyfriend aku cakap nak turun jb. Konon-konon nak buat surprise. Cehhh
Nasib baik la aku takda plan lain kalau tak rosak plan. Hikhikhik
So bermula la episode pening aku, tak tau mana nak bawak dia pergi makan. Lagi-lagi lunch. Sebab aku memang jarang keluar tengahari. Jaga kulit katakan. wahahahhaha
Kalau breakfast or dinner memang aku terer la. Then tetibe aku teringat kat tempat ni.

 
Del's Kitchen Taman Pelangi,JB
 

Aku decide nak try makan dekat situ sebab last time aku pergi pun 3 tahun lepas. Makanan dia not bad. Harga pun sangat-sangat affordable.They serve local and western food, breakfast to lunch.
 
 
 
Menu Wajib. Tauhu telur

 
Ni Boyfriend aku yg order. Harissa Grilled Chicken

 
Ni pulak aku yang pilih. Nasi Ayam penyet (Mesti nak Nasik..so Malaysian)

 
Special menu katanya

 
and yes. Diaorg ada sijil Halal. (abaikan gamba org yang tgh snap tu)
 
Semua menu kat atas tu campur air teh tarik and nescafe ais baru rm37.60. So bagi aku memang murah la. Very worth it.
Kalau nak cuba boleh pergi kat alamat bawah ni:-
Alamat: 61, Jalan Kuning 2, Taman Pelangi, Johor Bahru, 80400, Johor Bahru, Johor, 80400
Telefon:07-331 1611
Open 7.30am - 6.00pm
Close on Sunday.
 
 
 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment